کد خبر: ۱۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

مرحله اول کمپین اینستاگرامی دوستداران چری برگزار شد

برند چری از ابتدا آذر ماه امسال اقدام به برگزاری کمپین اینستاگرامی دوستداران چری کرد که با استقبال گسترده چری سواران ایرانی همراه بود.
به گزارش خودروکار، اولین مرحله از کمپین اینستاگرامی چری از سوی مدیران خودرو برگزار شد. در این کمپین بسیاری از چری سواران ایران با ارسال ویدئوهای شخصی نظر خود را در خصوص خودروهای خود اعلام کردند.

در این کمپین خلاقانه صدها ویدئو جذاب از سوی مشتریان ارسال شد که از میان آن ها ویدئوهای منتخب و در شبکه های مجازی و وب سایت شرکت مدیران خودرو انتشار خواهند یافت.

مرحله نخست این کمپین با اعلام اسامی برندگان در تاریخ 28 آذر پایان یافت و مرحله دوم آن نیز که از ابتدای دی ماه آغاز شد و اکنون در حال اجرا است، با معرفی نام برندگان در اواخر دی ماه پایان خواهد یافت.



این کمپین با هدف مشارکت بیشتر مشتریان و اثبات وفاداری آن ها به برند چری برگزار شده است.

علاقه مندان و مالکان خودروهای برند چری می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://www.cheryco.ir/fa/ilovemychery از جزئیات و نحوه شرکت در این کمپین آگاه شوند.


انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار